حرف های ناگفته

ღ♥ღ درياي بي كران ღ♥ღ
حرف های ناگفته
ن : پریسا ت : چهار شنبه 7 تير 1391 ز : 22:49 | +

ای کاش نابینا بودم تا تو را هر گز نمی دیدم

ای کاش رهگذر بودم تا تو را فقط یک بار می دیدم

ای کاش قطره اشکی بودم که از چشمانت متولد می شدم

و گوشه گونه هایت زندگی می کردم و روی لبانت می مردم

ای کاش می توانستم خنده های تو را مانند غنچه ببوسم

ای کاش نگاهم را درک می کردی که چقدر دوستت دارم

دوست ندارم بگویم دوستت دارم

دوست دارم باور کنی دوستت درم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: طبیعت, طنز, بازیگر, نمایش, فیلم, ادبی, هنری, ,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by fmfmfm
This Template By Theme-Designer.Com